داغ ترین ویدیو بابلز لرن : هک کلاس های مجازی توسط متین برونسی

ویژگی تصویر

حمله deauthentication در شبکه WiFi

  /  امنیت   /  حملات DoS روی WiFi
بنر تبلیغاتی الف
پخش ویدیو
برای تماشای این ویدیو ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

در این آموزش قصد داریم نحوه انجام حملات DoS روی WiFi را بررسی کنیم ، این حمله با نام deauthentication شبکه های وای فای نیز شناخته می شود.

معرفی حمله deauthentication در شبکه WiFi

در این نوع حملات هکر با استفاده از ارسال بسته های تقلبی سمت Access Point سعی می کند شبکه WiFi را دچار اختلال کرده و دسترسی کاربران را از آن قطع کند. تا زمانی که این حملات ادامه داشته باشد دسترسی کاربران به شبکه وای فای ممکن نخواهد بود.

اهداف برای انجام این حملات

هکر ها می توانند اهداف مختلفی را دنبال کنند ، یک عده تنها با هدف ایجاد اختلال و قطع دسترسی کاربران به شبکه WiFi این کار را انجام می دهند و یک عده برای انجام هک پسورد وای فای.

چند درصد از مودم ها به حملات DoS آسیب پذیر هستند ؟

معمولاً به طور پیش فرض تمام مودم ها اگر تنظیمات امنیتی روی آنها تنظیم نشده باشد به این حملات آسیب پذیر هستند ، طبق بررسی های ما تقریباً 99 درصد شبکه های WiFi به این حملات آسیب پذیر هستند.

چگونه باید جلوی این حملات را بگیریم ؟

برخی از مودم ها تنظیماتی را برای اینطور مواقع در نظر گرفتن که با توجه به نوع و مدل مودم شما ممکن است متفاوت باشد ، شما می توانید با مراجعه به تنظیمات مودم خود و مطالعه دفترچه راهنمای آن ، نحوه انجام تنظیمات امنیتی آن را بررسی کنید.

نحوه انجام حملات DoS روی وای فای

آموزش نحوه انجام این حملات به طور کامل داخل ویدیو گفته شده است ولی با این حال به صورت متنی هم برای شما مطالب را قرار می دهیم.


این قسمت/بخشی از محتوا مخفی شده است و فقط برای اعضای وب سایت قابل مشاهده می باشد، لطفاً با حساب کاربری وارد شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خیر
بله
بنر تبلیغاتی ج